اسباب بازی قایق کنترلی براشلس

قایق کنترلی براشلس یک قایق کنترلی اسباب بازی می‌باشد با قابلیت‌هایی بسیار جالب و فراتر از حد انتظار شما. این نوع قایق جزء اسباب بازی‌های الکتریکی آبی می‌باشد که برای هر فردی بسیار جذاب و دوست داشتنی ست. این قایق را می‌توان یکی از خاص‌ترین اسباب بازی‌های الکتریکی آبی دانست.

اسباب بازی قایق کنترلی براشلسwww.pishgamanrc.ir

قایق کنترلی براشلس یک قایق اسباب بازی با رادیو کنترلی حرفه‌ای جهت سرگرمی سنین 14 سال به بالا می‌باشد. این قایق به دلیل قابلیت‌هایی فراتر از حد انتظار شما، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. به این دلیل به این نوع قایق براشلس گفته می‌شود که در طراحی آن از یک عدد موتور براشلس جهت نیروی پیشران آن استفاده شده است. استفاده از این نوع موتور باعث شده تا این نوع قایق‌ها را در دسته‌ی قایق‌های حرفه‌ای قرارا دهیم. البته این نکته را نباید فراموش که برخورداری از موتور براشلس باعث شده تا این نوع قاق از قیمت بالایی نیز برخوردار باشد. برخورداری از موتور براشلس مزیت‌های خاص خود را دارد. یکی از مزیت را می‌توان سرعت بی نظیر این نوع قایق دانست که تا 45 کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد. اگر به دنبال یک سرگرمی جذاب و هیجان انگیز هستید، این نوع قایق تمام نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

رادیو کنترل های مورد استفاده جهت قایق کنترلی براشلس

به طور معمول رادیو کنترل‌هایی که جهت کنترل قایق کنترلی براشلس مورد استفاده قرار می‌گیرند با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز می‌باشند. استفاده از نوع رادیو کنرتل‌ها باعث می‌شود تا بتوانید قایق را تا فاصله‌ی 100 متری از خودتان دور کنید. همین امر باعث می‌شود تا در هنگام استفاده از این وسیله بتوانید در فواصل طولانی نیز شاهد حرکت قایق خود باشید. علاوه بر آن این فاصله قایق از شما باعث می‌شود تا مانور بهتری با قایق خود بر روی سطح آب داشته باشید. یک رادیو کنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز مزایای خاص خود را دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نویز پذیری کم‌تر و در نتیجه اختلالات رادیویی کمتر.
  • مصرف انرژی کمتر به دلیل اختلال کمتر در رادیو کنترل.
  • افزایش مدت زمان استفاده از قایق به دلیل مصرف انرژی کمتر در هنگام استفاده.
قایق کنترلی براشلس

ولتاژ مورد استفاده قایقhttp://۱-pishgaman – shiphttp://pishgamanrc.ir/category/sea/2-

به طور معمول یک اسباب بازی قایق با موتور براشلس دارای یک باتری لیتیوم پلیمری می‌باشد. این نوع باتری‌ها به دلیل ساختار و مواد تشکیل دهنده‌ای که دارند، قابلیت شارژ مجدد را دارا می‌باشند. بنابراین باتری قایق تا زمانی که بلا استفاده نشده است نیاز به تعویض ندارند. ولتاژ مورد استفاده باتری به کار رفته در این نوع قایق 11.1 ولت و با جریان 1200 میلی آمپر می‌باشد. این میزان ولتاژ خروجی می‌تواند 10 الی 15 دقیقه قایق را به حرکت درآورد و شما را سرگرم نماید. نکته‌ی حائز اهمیتی که وجود دارد این است که قایق قبل از اتمام شارژ باتری به شما هشدار خواهد داد. این هشدار بر روی رادیو کنترل دستگاه قابل مشاهده می‌باشد. پس قبل از آنکه شارژ باتری به طور کامل تمام شود شما از این مورد اطلاع خواهید یافت.

قایق کنترلی براشلس و وارون شدن خودکار بر روی آب

قایق کنترلی براشلس به دلیل برخورداری از سرعت بالا و حرکت بر روی آب امکان وارون شدن را دارد. همین امر باعث می‌شود تا برخی از مخاطبین نگران این مسئله در هنگام استفاده از این وسیله باشند. نگرانی آنها به این دلیل است که گمان می‌کنند در چنین زمان‌هایی نیاز به این است تا به صورت دستی قایق را به حالت اول بازگرداند. اما باید گفت که طراحان این اسباب بازی از قبل برای چنین مواقعی آپشن خاص خود را در دستگاه تعبیه نموده‌اند. در زمان وارونگی قایق نیاز نیست که قایق را به صورت دستی به حالت اولیه بازگردانید. تنها کافی‌ست دکمه‌ای که بر روی ریموت کنترل تعبیه شده را بفشارید تا قایق به حالت اولیه بازگردد. ممکن است برخی در چنین مواقعی نگران نفوذ آب به درون دستگاه باشند. بدنه‌ی قایق به شکلی طراحی و آب بندی شده است که نفوذ آب به درون آنه غیر ممکن می‌باشد.

قایق کنترلی براشلس

جمع بندی

قایق با موتور براشلس به دلیل آنکه در آب مورد استفاده قرار می‌گیرد، به جای چرخ از پروانه برخوردار است. پروانه‌های این نوع قایق با کمک سکان تغییر جهت می‌تواند به خوبی مسیر مورد نظر شما را در آب طی کند. پس به راحتی می‌توانید مسیر خود بر روی آب را با کمک رادیو کنترل انتخاب و از حرکت قایق خود لذت ببرید. همانطور که قبل‌تر نیز گفتیم این قایق می‌تواند به سرعت 45 کیلومتر بر ساعت نیز برسد. پس این وسیله می‌تواند لحظاتی شاد و هیجان‌انگیز را برای شما رقم بزند. اگر قصد هدیه دادن این وسیله را نیز دارید، فراموش نکنید که به دلیل قابلیت‌های فراوانی که به همراه دارد می‌تواند هدیه‌ای خاص و هیجان‌انگیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *