آشنایی با اسباب بازی کشتی جنگی کترلی

pishgaman – shiphttp://pishgamanrc.ir/category/sea/
4- خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه) اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی یکی از اسباب بازی‌های کودکانه‌ی دریایی می‌باشد که دارای کنترل از راه دور الکترونیکی می‌باشد. این اسباب بازی کودکانه در سایزها و اندازه‌های متفاوتی و همچنین در مدل‌های متفاوتی به بازار عرضه شده است. این وسیله‌ی بازی را می‌توان جهت سرگرمی کودکان سه سال به بالا تهیه کرد.

آشنایی با اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی
اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی را می‌توان یکی از ابزارهای بازی جهت کودکان سه سال به بالا دانست. وسیله‌ای که می‌تواند در حین بازی هیجان بسیار زیادی را به کودک منتقل کند. به طور کلی کودکان از بازی با وسایل جنگی لذت بسیار زیادی می‌برند و از بازی با آنها هیجان‌زده می‌شوند. این وسیله را می‌توان ماکتی کوچک شده از کشتی‌های جنگی دانست که در جنگ از آنها استفاده می‌شود. به طور معمول این وسیله را در اندازه‌هایی بین 30 سانتی متر الی 100 سانتی متر طراحی کرده و می‌سازند. بدنه‌ی کشتی‌های جنگی اسباب بازی را از پلاستیک درجه‌ی یک می‌سازند. دلیل این امر آن است تا در برابر شرایط مختلف از مقاومت لازم برخوردار باشد. این وسیله دارای کنترل از راه دور الکترونیکی جهت کنترل از راه دور می‌باشد. همین امر باعث می‌شود تا کودک از بازی کردن با این وسیله بسیار لذت ببرد و هیجان‌زده شود.
مزایای اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی
اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی به دلیل استفاده از پلاستیک درجه یک در مواد اولیه ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار است. همین امر باعث شده تا این وسیله از کیفیت ظاهری بالایی نیز برخوردار باشد. به همین دلیل کودکانی که از این وسیله‌ی بازی جهت بازی استفاده می‌کنند، از بازی خود بسیار لذت می‌برند. همچنین کنترلی بودن این وسیله نیز باعث می‌شود تا برای کودک احساس کنترل کامل یک ناو تداعی شود. این امر باعث می‌شود تا کودک در هنگام بازی احساس کند می‌تواند یک کشتی جنگی را کنترل کند و باعث هیجان زده شدن او بشود. به طور کلی این وسیله‌ی باز می‌تواند هیجانات کودک را در هنگام بازی افزایش دهد و کودک از بازی خود لذت ببرد. از این وسیله همچنین می‌توان به دلیل کیفیت ساختی که دارد در دکوراسیون اتاق کودک نیز استفاده کرد. استفاده از این وسیله در دکور اتاق کودک بسیار هیجان انگیز است.

اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی

رشد خلاقیت کودک

اسباب بازی ناو جنگی به دلیل واقع‌گرا بودن به رشد خلاقیت کودک کمک شایانی خواهد کرد. کودک در بازی با این وسیله تصویر ذهنی خود را به واقعیت نزدیک می‌کند و می‌تواند خلاقیت خود را شکوفا کند. این وسیله کمک می‌کند تا کودک به رویاهای خود نزدیک‌تر شود و خلاقیت کودک پرورش یابد. به دلیل اینکه این وسیله دارای کنترل از راه دور است، دست و ذهن کودک به طور هم‌زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود تفکرات کودک تقویت شود و رشد پیدا کند. همچنین باعث خواهد شد تا استعدادهای کودک شما شکوفا شود. کودک با کمک این اسباب بازی می‌تواند در رویاهای خود، دریاهای دور دست را در نوردد. به دور دست‌ها سفر کند و از بازی با این وسیله نهایت لذت را برده و در کنار بازی خلاقیت کودک نیز رشد یابد.

ویژگی‌های خاص اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی

www.pishgamanrc.ir اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی دارای ویژگی خاص و متفاوتی نسبت به دیگر اسباب بازی‌ها می‌باشد. این وسیله‌ی بازی با استفاده از باطری‌های قابل شارژ تغذیه می‌شود و به حرکت در می‌آید. پروانه‌های قوی این وسیله می‌تواند کشتی را در آب به خوبی به حرکت در بیاورد. همچنین بدنه‌ی پلاستیکی این وسیله به خوبی آب بندی شده و از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می‌کند. باطری‌های اسباب بازی را می‌توان در مدت زمان 5 الی 6 ساعت شارژ کامل نمود. مدت زمان استفاده از این اسباب بازی نیز چیزی حدود 20 دقیقه الی نیم ساعت خواهد بود. از دیگر ویژگی خاص این اسباب بازی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هدیه‌ای مناسب جهت کودکان 3 سال به بالا.
  • یک وسیله‌ی بازی مناسب جهت سرگرمی همه‌ی افراد خانواده.
  • سرگرمی مناسبی جهت همه‌ی سنین و علایق.
  • قابل استفاده در دریاچه‌ها، استخرها، حوضچه‌ها و… .
اسباب بازی کشتی جنگی کنترلی

سخن آخر

اسباب بازی ناو جنگی مدلی کوچک شده از یک ناو جنگی و دارای کنترل از راه دور می‌باشد. رادیو کنترل این وسیله به کودک کمک می‌کند تا تسلط کاملی بر این وسیله داشته باشد. این تسلط بر حرکت وسیله به رشد خلاقیت کودک کمک شایانی خواهد کرد. کودک در هنگام بازی با این وسیله می‌تواند استعداد خود را شکوفا کند و خلاقیت خود را رشد دهد. این وسیله علاوه بر کودکان، می‌تواند موجب سرگرمی همه‌ی اعضاء خانواده نیز بشود. به طوری که می‌تواند وسیله‌ای جهت بازی همه‌ی سنین باشد. همچنین می‌توان از این وسیله در همه‌ی دریاچه‌ها، استخرها و حوضچه‌ها استفاده کرد.

یک دیدگاه در “آشنایی با اسباب بازی کشتی جنگی کترلی

  1. پینگ بک: هلی شات حرفه ای چیست؟ | رادیوکنترل پیشگامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *