چرا باید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار بخریم؟

مزیت‌های خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار یک وسیله مهم جهت یادگیری پرواز و تصویربرداری هوایی است. تصاویر ضبط شده با این هلی‌کوپتر چندان باکیفیت نیست، اما برای افراد مبتدی یک انتخاب عالی جهت کسب مهارت است. خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار و یادگیری پرواز با استفاده از آن، به‌منزله پرواز آزمایشی جهت آمادگی صددرصدی برای استفاده از کوادکوپتر است.

چرا باید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار بخریم؟

خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار با وجود انواع مدل‌های متنوع کوادکوپتر و هلی‌شات‌های حرفه‌ای موجود در بازار چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ آیا خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار به‌صرفه است؟

اگر به‌صورت کلی و گذرا به این موضوع نگاه کنید؛ اطمینان می‌یابید که خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار ارزش اقتصادی ندارد و به‌صرفه نیست. اما اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید متوجه خواهید شد که برای یادگیری تصویربرداری هوایی و استفاده کامل از امکانات تصویری کوادکوپترها و هلی‌شات‌ها، خرید یک هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار یک امر ضروری است.

ارزش اقتصادی خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار قیمت یک هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار در گران‌ترین حالت ممکن 2 میلیون تومان است. قیمت یک کوادکوپتر یا هلی‌شات ساده حداقل 3 میلیون تومان است. تصور کنید که با هدف تصویربرداری هوایی یک کوادکوپتر 15 میلیون تومانی خریداری می‌کنید. قاعدتا استفاده از هر نوع وسیله کنترلی پروازی در ابتدا کاری سخت است و نیاز به آموزش و تمرین دارد. درصورتی‌که ضبط تصاویر زیبای هوایی مدنظر شما باشد؛ برخورداری از مهارت‌های پروازی و تصویربرداری به‌صورت هم‌زمان نیز دارای اهمیت خواهد بود. معمولا یادگیری چنین مهارت‌هایی به زمان زیادی نیاز دارد و آزمون و خطا در این زمینه به وفور اتفاق خواهد افتاد. ارزش اقتصادی خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار در همین روند آموزش، تمرین، آزمون و خطا مشخص می‌شود. کافی است سری به تعمیرگاه‌های کوادکوپتر و هلی‌شات بزنید تا متوجه شوید که بسیاری از تعمیرات این تعمیرگاه‌ها، مربوط به هلی‌شات‌های تازه خریداری شده است. هلی‌شات‌هایی که توسط افراد مبتدی سقوط کرده یا با مانع برخورد نموده است. درصورتی که کوادکوپتر شما با مانع برخورد کند 15 میلیون تومان ضرر کرده‌اید. حال آن‌که درصورت برخورد هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار با مانع، تنها 3 میلیون تومان ضرر کرده‌اید.

ضرورت یادگیری مهارت‌های پروازی با استفاده از هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار

از یک فرد باتجربه بپرسید که کنترل هلی‌کوپتر سخت‌تر است یا کوادکوپتر؟ جواب او قطعا هلی‌کوپتر خواهد بود. یادگیری پرواز با استفاده از هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار موجب می‌شود که با تمام مهارت‌های پروازی و تمام فوت‌وفن‌های استفاده از رادیوکنترل آشنا شوید. هم‌چنین دوربین‌دار بودن این محصول، برای شما تمرین تصویربرداری هوایی نیز خواهد بود. تمرین با هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار به منزله پرواز آزمایشی جهت آمادگی صددرصدی هنگام استفاده از کوادکوپتر و هلی‌شات‌های حرفه‌ای است. وقتی با هلی‌کوپتر آموزش ببینید؛ تمام مهارت‌های نمایشی پرواز را یاد گرفته و می‌توانید هنگام استفاده از هلی‌شات از آن استفاده کنید. این مهارت‌ها موجب می‌شود که تصاویری فوق‌العاده ضبط کنید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

مقاومت بالای هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار در برابر آسیب

بیایید یک‌بار دیگر به مبحث ارزش اقتصادی هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار برگردیم. در آن بخش منظور از ضرر مالی، آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری بود که تعمیر دستگاه را غیرممکن می‌نمود. اما لازم به ذکر است که بسیاری از آسیب‌هایی که به هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار، کوادکوپتر و هلی‌شات وارد می‌شود قابل تعمیر است. البته در چنین شرایطی نیز برای یک فرد مبتدی، مقاوم بودن محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار معمولا از وزن کمی برخوردار است. این ویژگی موجب می‌شود که درصورت سقوط هلی‌کوپتر هیچ آسیبی به محصول شما وارد نشود. درحالی‌که سقوط کوادکوپتر و هلی‌شات از ارتفاع بالا سبب آسیب‌های جدی شده و در بسیاری از موارد شما را مجبور به تعویض قطعه خواهد کرد.
  • هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار به‌دلیل ساختار متفاوت با هلی‌شات، از جنس مقاوم‌تری برخوردار است. این ویژگی سبب می‌شود که هنگام برخورد با مانع آسیب کم‌تری ببیند. هم‌چنین درصورت نیاز، تعویض قطعه برای این محصول نسبت به کوادکوپتر، آسان‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.
  • هلی‌کوپتر در مقایسه با کوادکوپتر از یک ساختار ساده مکانیکی برخوردار است. این ویژگی در بسیاری از موارد صرفه اقتصادی خواهد داشت. شما می‌توانید بسیاری از تعمیرات هلی‌کوپتری کنترلی دوربین‌دار را خودتان به تنهایی انجام دهید و هزینه‌ای بابت تعمیرات نپردازید. این مسئله درباره هلی‌شات‌ها صدق نمی‌کند.

هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار یا کوادکوپتر؛ مسئله این است

هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار یا کوادکوپتر مسئله نیست. در واقع مسئله این است که بدانید در زمینه محصولات کنترلی پروازی چه‌قدر مهارت دارید. اگر یک فرد مبتدی و علاقه‌مند هستید؛ ضروری است که در ابتدا با خرید هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار پرواز را فراگرفته و تصویربرداری هوایی را بیاموزید. وقتی سطح مهارت خود را بالا بردید؛ آن‌گاه ضروری است که برای ضبط تصاویر باکیفیت و اجرای مانورهای پروازی زیبا، یک کوادکوپتر باکیفیت خریداری کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یکی از بهترین مدل‌های هلی‌کوپتر کنترلی دوربین‌دار موجود در بازار را بررسی کرده و با بهترین قیمت خریداری کنید.https://pishgamanrc.ir/shop/helicopter-syma-s107c/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *