پیشگیری از تعمیرات کوادکوپتر با رعایت نکات ساده

بی‌نیازی از تعمیرات کوادکوپتر با رعایت چند نکته تعمیرات کوادکوپتر نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. علاوه‌برآن به‌دلیل قطعات ظریف و حساس کوادکوپتر، هزینه بالایی را شامل می‌شود. آموزش صحیح و استفاده درست از این محصول موجب می‌شود که بسیاری از هزینه‌های مربوط به تعمیر کوادکوپتر کاهش پیدا کند. هم‌چنین رعایت چند نکته ساده نیز اثرگذار خواهد بود.

پیشگیری از تعمیرات کوادکوپتر با رعایت نکات ساده

کوادکوپتر نوعی مولتی روتور محسوب می شود و در واقع یک پرنده چهار موتوره عمود پروازی است که انرژی الکتریکی خود را از یک باتری قابل شارژ دریافت می‌کند. درنتیجه کوادکوپتر وسیله‌ای حساس، ظریف و حرفه‌ای است. و از آن‌جا که هر وسیله الکترونیکی در معرض آسیب و خرابی است؛ تعمیرات کوادکوپتر نیز نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. پیشنهاد می‌شود درصورت خراب‌شدن یا آسیب‌دیدن، کوادکوپتر خود را به افراد متخصص و نمایندگی‌های معتبر خدمات پس از فروش بسپارید. در این مقاله به چند اقدام اولیه و موثر اشاره می‌کنیم که در زمینه خرابی، آسیب و تعمیر کوادکوپتر به درد شما خواهد خورد.

دقت در خرید، از تعمیرات کوادکوپتر پیشگیری می‌کند

شاید بی‌ربط به‌نظر برسد اما آمارها ثابت کرده که بیش‌ترین تعمیرات کوادکوپتر مربوط به آن دسته از محصولاتی است که برند نامعتبر یا فروشنده نامعتبری داشته است. برند کوادکوپتر، فروشنده معتبر و با هویت، ارائه مشاوره‌های دقیق و خدمات پشتیبانی مناسب از مواردی هستند که از بسیاری از تعمیرات کوادکوپتر جلوگیری خواهند نمود. تیم رادیوکنترل پیشگامان با افتخار اعلام می‌کند که یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش کوادکوپتر است. کافی است وارد بخش فروشگاه شده و محصولات متنوع، باکیفیت و استاندارد ما را از نزدیک ببینید. هم‎‌چنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر و دریافت مشاوره‌های تخصصی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

شایع‌ترین دلیل تعمیرات کوادکوپتر؛ هیجان و ذوق‌زدگی هنگام اولین پرواز است

کوادکوپتر علاوه‌بر قیمت نسبتا بالا، وسیله‌ای لوکس برای تفریح و خوش‌گذرانی به‌شمار می‌رود. تقریبا تمام کاربران پس از خرید کوادکوپتر ذوق استفاده هرچه‌سریع‌تر از آن را دارند و به‌همین‌علت تعمیرات کوادکوپتر خود را در اولین روزهای استفاده تجربه خواهند کرد. اکثر کاربران از مهارت و دانش کافی پرواز برخوردار نیستند و در همان پروازهای اولیه به فریم، ملخ، دوربین و یا گیم‌بال کوادکوپتر خود آسیب می‌زنند. لازم است بدانید که تعمیر کوادکوپتر به‌دلیل قطعات ظریف و حساس و هم‌چنین دانش تخصصی مربوط به تعمیر آن، مستلزم هزینه است. ذوق‌زدگی ابتدایی بسیاری از کاربران به‌دلیل آسیب‌دیدن و تعمیرات کوادکوپتر تبدیل به دل‌سردی می‌شود. پس اگر می‌خواهید برای مدت طولانی از پرواز با کوادکوپتر لذت ببرید و مجبور به صرف هزینه برای تعمیر کوادکوپتر خود نشوید؛ بهتر است قبل از اولین پرواز به‌خوبی آموزش ببینید. پس از فراگیری کامل کنترل کوادکوپتر ابتدا در زمین‌های مسطح و در مدت‌زمان کوتاه پرواز را امتحان کنید. سپس به‌مرور زمان مهارت‌های بی‌شمار پروازی کوادکوپتر را بیاموزید.

2 نکته که در کاهش هزینه تعمیرات کوادکوپتر اثرگذار استhttp://www.pishgamanrc.ir

تعمیرات کوادکوپتر اگرچه مهارتی تخصصی است؛ اما شما نیز به‌عنوان کاربر کوادکوپتر باید با برخی از نکات ایمنی و فنی این وسیله آشنایی پیدا کنید. آشنایی فنی، در بسیاری از موارد شما را از تعمیر کوادکوپتر بی‌نیاز می‌کند.

  • درصورتی که هنگام پرواز، کوادکوپتر شما با هر مانعی برخورد نمود و گیر کرد؛ بلافاصله اهرم چپ را تا انتها ببندید. انجام این عمل موجب شده تا دستگاه در همان حالت خاموش شود. انجام این عمل از آن جهت حائز اهمیت است که از سوختن و یا نیم‌سوز شدن موتورها جلوگیری می‌کند. ممکن است با خاموش کردن دستگاه، کوادکوپتر شما به زمین بیفتد و حتی آسیب ببیند؛ اما مطمئن باشید که برخورد کوادکوپتر با زمین دربرابر سوختن موتورها چیزی نیست و تعمیرات کوادکوپتر در این زمینه راحت‌تر است و هزینه کم‌تری در بر دارد.
  • پرواز روی آب با استفاده از کوادکوپتر، لذت زیادی دارد. این لذت درصورت دوربین‌دار بودن کوادکوپتر دوچندان نیز می‌شود. اما چنین لذتی همیشه با ترس سقوط کوادکوپتر به درون آب همراه است. بهتر است بدانید که کوادکوپترها به‌هیچ‌وجه ضد آب نیستند. مهم‌ترین عمل در چنین شرایطی روشن نکردن دستگاه است. تعمیرات کوادکوپتر در این مورد دارای یک برنامه به‌خصوص است که شامل خارج‌نمودن کامل آب، بازکردن تمام قطعات، شست‌وشو با مواد مخصوص جهت از بین بردن املاح آب، خشک‌نمودن دستگاه، بستن قطعات کوادکوپتر و … است.

رعایت نکات فوق از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری نموده و تعمیرات کوادکوپتر را به‌صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهد. بدیهی است که آموزش صحیح و استفاده درست از این محصول در زمان پرواز، عمر و کارایی دستگاه را افزایش می‌دهد. هم‌چنین توجه به آپدیت‌های دوره‌ای و بررسی تنظیمات دقیق دستگاه، شما را از تعمیر کوادکوپتر بی‌نیاز خواهد کرد.https://pishgamanrc.ir/category/drones/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *