معرفی و بررسی 4 هلی‌شات کوچک برتر دنیا

آشنایی با 4 هلی‌شات کوچک برتر دنیا هلی‌شات کوچک یکی از آن محصولات جذابی است که طرفداران زیادی در حوزه استفاده از وسایل پروازی پیدا کرده است. این محصول طراحی منحصربه‌فردی دارد و با وجود ابعاد کم، امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هم‌چنین یک ابزار عالی برای افراد مبتدی در جهت یادگیری پرواز با هلی‌شات است.

معرفی و بررسی 4 هلی‌شات کوچک برتر دنیا

هلی‌شات کوچک یکی دیگر از محصولات مربوط به دنیای پهپادها و کوادکوپترهاست. این هلی‌شات به‌دلیل وزن و ابعاد آن مورد توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان استفاده از وسایل و اسباب‌بازی‌های پروازی قرار گرفته و طرفداران خودش را پیدا کرده است. شرکت‌ها و برندهای متعددی نیز چند نمونه از این محصول را تولید و به بازار عرضه نموده‌اند. این محصولات اگر چه معایب خاص خود را دارند اما مزایای بسیاری نیز دارند که برای موارد خاصی اهمیت دارد. هلی‌شات کوچک برای افراد مبتدی یک وسیله عالی است و می‌تواند به عنوان یک ابزار تمرینی در جهت آموزش مورد استفاده قرار گیرد. هم‌چنین هزینه تعمیرات و خرابی آن به مراتب کم‌تر از مدل‌های بزرگ‌تر و حرفه‌ای‌تر است. در این مقاله شما را با 4 مدل هلی‌شات کوچک آشنا خواهیم نمود و آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هلی‌شات کوچک Mavic Mini

هلی‌شات کوچک مویک مینی یا Mavic Mini وزنی معادل نیم پوند دارد. این محصول توسط شرکت DJI تولید شده است. ابعاد این هلی‌شات به اندازه یک تلفن همراه هوشمند است و به آسانی در کف دست جای می‌گیرد. از ویژگی‌های مهم این محصول، علاوه‌بر وزن و ابعاد، می‌توان به قدرت پرواز کم‌نظیر آن اشاره کرد. این محصول هم‌چنین هدایت پذیری بالایی دارد و به‌راحتی قابل کنترل است. هلی‌شات کوچک مویک مینی مانند دیگر مدل‌های این سری، طراحی خاصی دارد و تاشو است. یکی دیگر از شگفتی‌های این محصول، برخورداری از دوربین 12 مگاپیکسلی است و قابلیت ضبط 2.7k دارد. باتری این هلی‌شات توان بالایی دارد که موجب بالا رفتن قدرت مانوری آن نیز شده است. کلیت این ویژگی‌ها موجب می‌شود که بتوان با استفاده از این محصول در فضاهای کوچک، تصاویری ایده‌آل به دست آورد.

هلی‌شات کوچک Mavic Mini 2

هلی‌شات کوچک Mavic Mini 2 نسخه ارتقا یافته Mavic Mini است. از آپدیت‌های این مدل می‌توان به ارتفاع سطحی، قابلیت تصویربرداری 4K و مدت زمان پروازی 31 دقیقه‌ای اشاره کرد. دوربین این محصول همانند مدل قبل، 12 مگاپیکسل است و عکس‌های خیره کننده‌ای ثبت می‌کند. جالب این‌که Mavic Mini 2 از نسخه قبلی خود کوچک‌تر اما هم‌وزن است. نکته قابل تامل دیگر درباره این هلی‌شات برد 10 کیلومتری رادیوکنترل آن است. مهم‌تر از همه این‌که در فاصله 10 کیلومتری، هم‌چنان قابلیت انتقال تصاویر نیز وجود دارد. این محصول با وجود ابعاد پایین و وزن کم، یک هلی‌شات حرفه‌ای به شمار می‌آید و طرفداران زیادی دارد.

هلی‌شات کوچک Mavic Mini 2 از سیستم عدم برخورد با موانع برخوردار نیست و لازم است که هنگام هدایت آن، دارای مهارت کافی باشید. با این وجود این هلی‌شات می‌تواند سرعت باد را تا 38 کیلومتر بر ساعت تحمل نموده و تعادل خود را حین پرواز حفظ کند.

هلی‌شات کوچک DJI Tello

هلی‌شات کوچک DJI Tello یکی از کوچک‌ترین هلی‌شات‌های موجود در بازار است. این محصول دارای یکی دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 720p است. این هلی‌شات یک گزینه مناسب برای افراد خردسال و مبتدی است. هدایت این محصول آسان است و می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای برای یادگیری هدایت هلی‌شات مورد استفاده قرار گیرد. سرعت پرواز این هلی‌شات کوچک معادل 27 کیلومتر بر ساعت است. این محصول تنها 86 گرم وزن دارد و دارای ابعاد 4*9*10 سانتی‌متر است. این هلی‌شات با 3 باتری لیتیومی کار کرده و تا 39 دقیقه توان پروازی دارد.

از نقاط ضعف این هلی‌شات کوچک، عدم برخورداری از رادیوکنترل اختصاصی است. در واقع کاربر با استفاده از تلفن همراه قادر است که این محصول را تا شعاع 100 متری هدایت نموده و فیلم‌های و تصاویر را دریافت کند. البته لازم است بدانید که این محصول با همکاری برندهای Intel, Ryze, DJI تولید و وارد بازار شده است.

هلی‌شات کوچک Spark

هلی‌شات کوچک اسپارک نیز یکی دیگر از محصولات برند DJI است. مهم‌ترین ویژگی این هلی‌شات برخورداری از موتور براش است که به کاربر این امکان را می‌دهد که با سرعت بیش از 50 کیلومتر بر ساعت پرواز کند. این محصول دارای سیستم GPS است و در صورت بروز هر اتفاقی قابل ردیابی است. با یک بار شارژ کامل باتری، توان پروازی این هلی‌شات کوچک معادل 16 دقیقه خواهد بود. رادیوکنترل این محصول تا شعاع 2 کیلومتر، قابل هدایت است و در جهت عمودی نیز تا 500 متر امکان هدایت دارد.http://www.pishgamanrc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *