ربات خورشیدی ، ابزاری جهت بالا بردن خلاقیت و مهارت کودکان

ربات خورشیدی یک اسباب بازی عالی جهت سرگرمی کودکان می‌باشد که در کنار سرگرمی کودک به وی آموزش نیز می‌دهد. کودک در زمان سرگرمی با این وسیله با این مسئله آشنا می‌شود که چگونه می‌شود از انرژی خورشیدی، انرژی الکتریکی را تامین کرد. با کمک این وسیله می‌توان خلاقیت کودک را تقویت و استعداد کودک را شکوفا کرد.

ربات خورشیدی ، ابزاری جهت بالا بردن خلاقیت و مهارت کودکان

ربات خورشیدی وسیله‌ای الکتریکی جهت سرگرمی و رشد و شکوفایی استعدادهای کودک می‌باشد. این وسیله علمی که از مجموعه قطعات الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده است، می‌تواند وسیله‌ی آموزشی هیجان انگیزی برای کودکان باشد. کودک در زمان استفاده از این وسیله می‌تواند با مفهوم انرژی خورشیدی آشنایی پیدا کند. همچنین می‌تواند با مفاهیمی چون تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی و تبدیل انرژی الکتریک به مکانیکی نیز آشنا شود. این وسیله که از قطعات مختلفی طراحی و ساخته شده است می‌تواند کودک شما را با علم رباتیک نیز آشنا کند. به همین دلیل است که این وسیله بازی در کنار سرگرمی کودک می‌تواند وسیله‌ی آموزشی مناسبی باشد. کودک در زمان بازی با این وسیله می‌تواند آموزش ببیند و در کنار یادگیری استعداد خود را شکوفا کند. سعی بر آن شده در این مقاله شما را با این وسیله‌ی هیجان انگیز بیشتر آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله با ما باشید.http://www.pishgamanrc.ir

قابلیت های ربات خورشیدی

ربات خورشیدی نیز همانند دیگر لوازم بازی الکتریکی از قابلیت‌های منحصر بفردی برخوردار است. این قابلیت‌ها باعث شده تا این وسیله‌ی بازی نسبت به هر وسیله‌ی بازی دیگری متمایز باشد. به همین دلیل کار با این وسیله بازی و آموزشی می‌تواند برای هر کودکی هیجان انگیز باشد. باتری‌های این وسیله به کمک سلول‌های خورشیدی تعبیه شده در کیت شارژ خواهند شد. پس نیازی به تعویض باتری‌های وسیله نیست و از همین روی می‌تواند کودک را هیجان زده کند. از طرفی نیز هر بار کودک برای شارژ مجدد ربات با کمک خورشید، هیجان زده خواهد شد. با توجه به مونتاژی که کودک می‌کند، می‌توان وسیله را در آب یا خشکی مورد استفاده قرار داد. جهت مونتاژ وسیله نیاز به هویه و یا دیگر لوازم مونتاژ لوازم الکتریکی نیست. با توجه به ساختاری که در طراحی این وسیله در نظر گرفته شده است، می‌توان وسیله را به اشکال مختلفی مونتاژ کرد.

ربات خورشیدی

کارایی ربات خورشیدی

همانطور که پیش از این نیز گفتیم ربات قطعه ای خورشیدی علاوه بر بازی و سرگرمی، وسیله‌ای آموزشی نیز می‌باشد. وسیله‌ای که می‌تواند در زمان بازی موجب رشد خلاقیت و استعداد کودک شود. این وسیله با توجه به ساختاری که دارد در مدل‌ها متفاوتی قابلیت مونتاژ دارد. پس کودک هر بار می‌تواند با توجه به قوه‌ی تخیل خود این وسیله را مونتاژ نماید. همین امر موجب می‌شود تا قوه‌ تخیل کودک و همچنین استعداد کودک رشد پیدا کند. همچنین با توجه به آموزشی بودن این وسیله، کودک را متمایز از دیگر کودکان هم سن و سال خود خواهد کرد. چرا که کودک در زمان بازی با این وسیله با مفاهیمی از دنیای تکنولوژی آشنایی پیدا می‌کند. این وسیله همچنین برای آشنایی کودکانی که به علم رباتیک علاقه‌مند هستند نیز می‌تواند مفید باشد. این وسیله علاوه بر کشف استعدادهای کودک موجب بالا رفتن اعتماد به نفس وی خواهد شد.

مهارت‌های قابل یادگیری در زمان استفادهhttp://www.pishgamanrcir

ربات خورشیدی همانطور که قبل‌تر هم گفتیم وسیله‌ای جهت سرگرمی و آموزش می‌باشد. کودک در زمان استفاده از این وسیله با آموزش‌هایی که می‌بیند، مهارت‌های نیز کسب می‌کند. مهارت‌هایی که در آینده موجب کشف استعداد کودک و همچنین رشد خلاقیت او خواهد شد. این مهارت‌ها می‌تواند موجب بالا رفتن اعتماد به نفس کودک نیز بشود. چرا که کودک با استفاده از این مهارت‌ها حل مسئله خود را بهبود می‌بخشد. بنابراین کودک می‌تواند به خوبی بر مشکلات خود غلبه کرده و آنها را حل کند. از دیگر مهارت‌هایی که کودک در زمان سرگرمی با این وسیله کسب می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رشد خلاقیت کودک و نوآوری در انجام امور.
  • رشد هوش منطقی کودک و هوش ریاضی وی.
  • رشد قوه‌ی تخیل کودک و هوش تجسمی.
  • بهبود توجه کودک بر مسائل و تمرکز در حل مسئله.
  • داستان سرایی در بازی.
  • بهبود کار با دست و انگشتان.
  • بهبود آستانه‌ی صبر کودک.
ربات خورشیدی

سخن پایانی

ربات خورشیدی وسیله‌ای مناسب هم برای پسرها و هم برای دخترها می‌باشد. تا بحال مشاهده شده که کودکان استقبال خوبی از این وسیله داشته‌اند. پس اگر به فکر خرید هدیه برای کودکان هستید، این وسیله می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد. چرا که هر کودکی این وسیله‌ی هیجان انگیز را دوست خواهد داشت. همچنین از مونتاژ قطعات این وسیله لذت خواهند برد و اوقات فراغت خوبی را سپری خواهند کرد. اوقات فراغتی که با استفاده از این وسیله همراه با آموزش و رشد شکوفایی کودک خواهد بود.http://www.pishgamanrc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *