مزایای هلی‌شات حرفه‌ای

امکانات فوق‌العاده هلی‌شات حرفه‌ای امروزه استفاده از هلی‌شات حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا به امری الزامی تبدیل شده است. اکثر تولیدکنندگان محتوا، فیلم‌برداران و فیلم‌سازان برای تولید هرچه بهتر و باکیفیت‌تر فیلم‌ها و محتوای خود از کوادکوپترهای با قابلیت فیلم‌برداری استفاده می‌کنند. شرکت‌های تولید هلی‌شات و کوادکوپتر نیز با آگاهی از این نکته، امکانات فوق‌العاده و متنوعی را در اختیار مصرف‌کنندگان گذاشته‌اند.

مزایای هلی‌شات حرفه‌ای هلی‌شات حرفه‌ای و کوادکوپتر، از جمله تجهیزات مدرنی هستند که کاربرد فراوانی در حوزه‌های مختلف دارند. این وسیله برای تهیه عکس‌های هوایی و تهیه نقشه‌های جغرافیایی مورد استفاده فراوانی قرار می‌گیرد. هم‌چنین امدادگران و آتش‌نشانان از این هواپیمای کوچک بدون سرنشین در عملیات‌های امدادی کمک گرفته و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان را سرعت می‌بخشند. واضح است که هلی‌شات حرفه‌ای به‌دلیل انعطاف‌پذیری بالا در پرواز و هم‌چنین برخورداری از دوربین باکیفیت، قابلیت استفاده برای فیلم‌سازی و تولید محتوا را نیز دارد. در ادامه این مقاله به برخی از مزیت‌های بی‌شمار کوادکوپتر در صنعت تولید محتوا خواهیم پرداخت.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی فوق‌العاده با هلی‌شات حرفه‌ای

هلی‌شات حرفه‌ای انعطاف بالایی در اجرای هر نوع حرکت پروازی دارد. هم‌چنین با برخورداری از دوربینی باکیفیت، تصاویری زیبا و جذاب ارائه می‌کند. داشتن چنین ویژگی‌هایی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی حرفه‌ای را برای فعالان این بخش امکان‌پذیر می‌کند. تصاویر و نماهایی که با هلی‌شات حرفه‌ای ضبط می‌شود، خاص، زیبا و جذاب است. تصاویر ضبط‌شده با هلی‌شات به‌خوبی وسعت کارخانه‌ها و مراکز تولیدی را به‌تصویر کشیده و بیش‌ترین تاثیر را در جذب مخاطب دارد. کسب مهارت در کنترل این هواپیمای کوچک، نماهای حرکتی زیبا و حیرت‌انگیزی خلق می‌کند. هم‌چنین استفاده از این دستگاه در تولید کلیپ‌های تولد، جشن فارغ‌التحصیلی، ازدواج و … نیز کاربرد فراوانی دارد. استفاده از این وسیله حرفه‌ای و مدرن، کیفیت کار تولیدکنندگان تیزرهای تبلیغاتی را افزایش می‌دهد و سیل سفارشات را به‌سمت آن‌ها سرازیر خواهد کرد.http://www.pishgamanrc.ir

قابلیت بالای هلی‌شات حرفه‌ای در فیلم‌سازی داستانی

هلی‌شات حرفه‌ای برخلاف تصور عموم، می‌تواند در تولید فیلم‌های کوتاه و بلند داستانی نیز مورد استفاده قرار گیرد. عرصه ساخت فیلم‌های داستانی، محلی برای اجرا و تجربه انواع خلاقیت‌هاست. اجرای حرکات نامحدود در جهات مختلف توسط هلی‌شات‌ها به کارگردان اجازه می‌دهد که نبوغ خود را بیش‌ازپیش به تصویر بکشد. امروزه در سینمای هالیوود، استفاده از هلی‌شات حرفه‌ای در صحنه‌های تعقیب و گریز اتومبیل‌ها به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضبط تصاویر هوایی از صحنه‌های انفجار نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این وسیله کاربردی و پیشرفته است. به‌علاوه استفاده از وسیله کوچک در اجرای انواع حرکت‌های تخصصی دوربین نظیر حرکت به جلو(Dolly In)، حرکت به عقب(Dolly Out) و تراولینگ(Traveling) نیز کاربرد دارد و هزینه‎‌های سنگین فیلم‌برداری را کاهش می‌دهد. جالب است بدانید که استفاده از کوادکوپتر در ضبط صحنه‌های بدون کات(پلان ـ سکانس) نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

هلی‌شات حرفه‌ای، وسیله محبوب مستندسازان

شاید هیچ‌کدام از فعالان حوزه تولید محتوا به اندازه مستندسازان از تولید و ورود هلی‌شات حرفه‌ای به بازار تجهیزات مدرن خوشحال نشده‌اند. تا قبل از استفاده از این وسیله کاربردی مستندسازان با محدودیت‌های زیادی در تولید مستند مواجه بودند. اما اکنون به‌لطف تصویربرداری‌های هوایی باکیفیت و البته مقرون به‌صرفه، کیفیت تولیدات مستندسازان بسیار بالا رفته است. ثبت تصاویر زیبا از مناظر شهری در مستندهای اجتماعی، به‌تصویرکشیدن زیبایی‌های طبیعت در مستندهای حیات‌وحش از قابلیت‌های ویژه هلی‌شات حرفه‌ای است.

3 توصیه مهم درباره استفاده از هلی‌شات حرفه‌ای

  • هدایت کوادکوپتر نیازمند تخصص و مهارت ویژه است. پس اگر قصد تولید محتوا با استفاده از این وسیله را دارید، یادگیری نحوه کنترل آن را در اولویت خود قرار دهید.
  • ضبط تصویر با استفاده از هلی‌شات حرفه‌ای برای برخی از مکان‌ها نیازمند کسب مجوز است. پس اگر می‌خواهید دستگاهتان توقیف نشود و خودتان نیز دچار دردسر نشوید، به این نکته به‌صورت ویژه توجه کنید.
  • هلی‌شات‌ها از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند؛ به‌همین دلیل خرید محصول اصلی و گرفتن مشاوره کاربردی اهمیت زیادی دارد. پس توصیه می‌کنیم که به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید.www..pishgamanrc.irhttp://www.pishgamanrc.ir

3 نمونه هلی‌شات حرفه‌ای

  • DJI TELLO

این محصول با همکاری مشترک شرکت اینتل و DJI، در سال 2018 طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. از ویژگی‌های مهم این محصول ابعاد کوچک، کیفیت خوب تصویربرداری و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن است. این کوادکوپتر تقریبا تمام نیازهای تولیدکنندگان محتوا را فراهم کرده و در رده هلی‌شات حرفه‌ای قرار می‌گیرد. این محصول کیفیت فیلم‌برداری 720p و رزولوشن عکاسی 5 مگاپیکسلی دارد. کوادکوپتر DJI TELLO یک وسیله عالی برای تولید محتوای چندرسانه‌ای در شبکه‌‌های اجتماعی است.

  • DJI Mavic Mini Combo

این محصول تنها 250 گرم وزن دارد و علاوه‌بر ابعاد کوچک، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که آن را به یک هلی‌شات حرفه‌ای تبدیل نموده است. این محصول از سیستم نقشه‌یابی و GPS برخوردار است و فیلم‌برداری را با کیفیت HD انجام می‌دهد. هم‌چنین دارای گیم‌بال هوشمند است که امکانات بصری بیش‌تری در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد.

  • Phantom 4

هلی‌شات حرفه‌ای Phantom 4 یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین هلی‌شات‌های موجود در بازار است. این محصول از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و گیم‌بال 3 محوره آن مورد پسند تولیدکنندگان حرفه‌ای محتواست. این پهباد قابلیت فیلم‌برداری 4K را دارد و از رزولوشن 12 مگاپیکسلی برخوردار است. وزن این محصول نسبت به گزینه‌های قبلی کمی بیش‌تر است اما یک پیشنهاد عالی برای افراد‌ی است که در حوزه تولید محتوا به‌صورت تخصصی درحال فعالیت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *