خرید هلی‌شات مویک مینی و استفاده از ویژگی‌های بی‌نظیر آن

راهنمای خرید هلی‌شات مویک مینی هلی‌شات مویک مینی یک نمونه از بهترین ابزار برای تصویر برداری هوایی است. این محصول دارای ابعاد کوچک بوده و هم‌چنین وزن بسیار پایینی دارد. همین موارد باعث می‌شود تمامی اهداف تصویری شما به راحتی با آن قابل انجام باشد. خرید هلی‌شات مویک مینی به دلایل زیادی در بین اهالی تصویر محبوبیت پیدا کرده است. به همین جهت توانسته عنوان با کیفیت‌ترین هلی‌شات را کسب کند.

خرید هلی‌شات مویک مینی و استفاده از ویژگی‌های بی‌نظیر آن
خرید هلی‌شات مویک مینی کاربردهای فراوانی دارد. پس از این‌که هلی‌شات مویک 2 پرو عرضه شد، شرکت DjI طی حرکتی عجیب محصولی جدید به ‌نام DJI MAVIC MINI عرضه کرد. این محصول همان‌گونه که نشان می‌دهد برای کوچک بودن طراحی شده است. این محصول پس از معرفی با شعار FLY AS YOU ARE به بازار عرضه شد.
در خرید هلی‌شات مویک مینی از ضمانت سلامت، اصل بودن کالا و همین‌طور از خدمات پس از فروش بهره‌مند خواهید شد. هم‌چنین تمامی قطعات یدکی این محصول شامل ضمانت هستند.
خرید هلی‌شات مویک مینی برای شما جزء بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. زیرا در سال2020 میلادی این وسیله باکیفیت‌ترین هلی‌شات سال معرفی شد. هم‌چنین این محصول شگفت‌انگیز توانایی خود را در رشته فیلم‌برداری و تصویربرداری ثابت کرده است. این موضوع به‌قدری قابل ملاحظه‌ است که هلی‌شات مویک مینی رضایت تمامی افراد اهل تصویر را جلب نموده است.

توجه به کلیات در خرید هلی‌شات مویک مینی

هلی‌شات مویک مینی که به آن FORDABLE DRONE هم می‌گویند یک وسیله با طراحی تاشو است. هلی‌شات مویک مینی به دلیل حجم کمی که دارد؛ وسیله بسیار مناسبی برای سفرهای خانوادگی و تفریحی است. در حالت تا شده ابعاد این محصول 14×8.2×5.7 سانتی متر و هنگامی که باز و آماده پرواز است، 16×20.2×5.5 سانتی‌متر خواهد بود.

چرا خرید هلی‌شات مویک مینی محبوب شده است؟

برای رسیدن به جواب این سوال باید به تغییرات تصویربرداری در سال‌های اخیر رجوع کنیم. از سال 2016 میلادی، تصویربرداری هوایی بسیار زیاد مورد استفاده قرار گرفت. این موضوع انگیزه اشخاص را در جهت خرید هلی‌شات مویک مینی برای کسب و کار خود افزایش داده است. اما همان‌طور که می‌دانید حمل یک هلی‌شات حرفه‌ای کار راحتی نیست. به همین جهت طراحان کاربلد کمپانی DJI تصمیم گرفتند یک هلی‌شات طراحی کنند تا با وجود دارا بودن تمامی ویژگی‌ها، حمل آن نیز آسان باشد.

توجه به وزن در خرید هلی‌شات مویک مینی

در پی بررسی‌های انجام شده برای محاسبه وزن این هلی‌شات، عدد 247.75 گرم به دست آمده. در تولید این محصول از قطعاتی با کم‌ترین وزن استفاده نموده‌اند. جالب‌تر این‌که حتی وزن کارت حافظه‌ای که برای ذخیره کردن تصاویر استفاده شده نیز جزء وزن این هلی‌شات محسوب می‌شود.

همین مورد دلیلی می‌شود تا در بیش‌تر کشورها، این نمونه از هلی‌شات نیازی به مجوز پرواز نداشته باشد. البته که کشور ما جزء این دسته نخواهد بود و برای پرواز با هر نمونه از هلی‌شات نیاز به مجوز خواهیم داشت.

توجه به تصویربرداری 2.7K در خرید هلی‌شات مویک مینی

در خرید هلی‌شات مویک مینی یک مورد که توجه شما را به‌صورت ویژه جلب می‌کند کیفیت 2.7K در فیلم‌برداری است. هم‌چنین کیفیت عکس‌برداری این محصول نیز 12 مگاپیکسل است و لنز تعبیه شده روی آن نیز 35MM  است. چنین کیفیتی در یک هلی‌شات با حجم کم قابل ملاحظه بوده و بسیاری از تصاویر خیره‌کننده را می‌توان به‌راحتی با هلی‌شات مویک مینی ثبت نمود.

خرید هلی‌شات مویک مینی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن

در خرید هلی‌شات مویک مینی، شما از ویژگی‌های قابل ملاحظه‌ای برخوردار خواهید شد که چند نمونه از آن‌ها به شرح زیر است:

  • تجربه پرواز ایمن

این هلی‌شات جزء محصولاتی است که ایمنی آن همیشه مثال‌زدنی بوده است. تا به امروز از محصولات کمپانی DJI شاهد ضعف و معایبی نبوده‌ایم و به همین جهت خرید هلی‌شات مویک مینی جزء مواردی است که برای یک پرواز امن پیشنهاد می‌شود. تجربه یکی پرواز متعادل در باد، حرکت یک‌نواخت موتورهای براشلس و توقف به‌هنگام برخورد فقط چند نمونه از چندین دلایل ایمنی بالای این دستگاه به‌شمار می‌رود.

  • دارای GPS و برگشت نقطه‌ای دقیق

مختصات مکانی هلی‌شات مویک مینی شما به هنگام پرواز؛ در دستان GPS است. برای حفاظت از دستگاه در موقعیت‌های مکانی ‌مختلف،  GPSکنترل مکانی پرنده را به‌ شما خواهد سپرد.

 بدین ترتیب قابلیت بازگشت خودکار در خرید هلی‌شات مویک مینی، از جمله مواردی است که بسیار کمک‌حال شما خواهد بود. هم‌چنین یک قابلیت ویژه دیگر در ایمنی این دستگاه وجود دارد که به‌وسیله آن، پرنده به‌هنگام تیک‌آف HOME POINT RECORDER را به‌روزرسانی کرده و مکان پرنده را در حافظه ذخیره می‌نماید.

  • وجود اپلیکیشن DJI FLY و کنترل دقیق با نرم‌افزار

اپلیکیشنDJI FLY  یک برنامه مهم و کاربردی در بین خدمات هلی‌شات مویک مینی است. این برنامه به‌راحتی در گوشی‌های IOS وANDROID قابل نصب است و برخورداری از قابلیت‌های هلی‌شات را برای شما آسان می‌کند. استفاده از قابلیت‌های هوشمند مختلفی مثل DRONIE، ROCKET،   HELIX و دیگر موارد لازم به راحتی و با یک کلیک در این اپلیکشین کامل امکان‌پذیر است.

هلی‌شات مویک مینی یک نمونه از کاربردی‌ترین محصولات برای شما خواهد بود و تمامی اهداف تصویری خود را با این محصول شگفت‌انگیز محقق خواهید کرد. به همین جهت، بهتر است در اقدام به خرید هلی‌شات مویک مینی تعللی نداشته باشید. اما بهتر است قبل از تهیه این محصول، از اطلاعات تکمیلی برخوردار شده تا انتخابی بدون نقص داشته باشید. مشاوران ما همیشه حاضرند تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *