اسکیت برد برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکیت برد برقی در واقع اسکیت بردی می‌باشد که با کمک یک موتور الکتریکی به حرکت در می‌آید. این اسکیت بردها که از نیروی محرکه‌ی موتور الکتریکی جهت به حرکت در آمدن استفاده می‌کنند، دارای کارایی‌های خاص خود هستند. جهت آشنایی بیشتر با کارایی‌های این وسیله تا انتهای این مقاله با ما باشید.

اسکیت برد برقی چیست؟

اسکیت برد برقی از جمله لوازم مدرنی‌ست که به تازگی وارد زندگی امروزی ما شده است. این وسیله ساختاری مانند دیگر اسکیت بردها دارد و از یک موتور الکتریکی جهت نیروی محرکه‌ی خود استفاده می‌کند. این وسیله می‌تواند موجبات هیجان و سرگرمی شما را در اوقات فراغت و یا رفت و آمدهای روزمره فراهم نماید. علاوه بر آن به دلیل عدم آلایندگی و بهینه بودن نیز می‌تواند وسیله‌ای کاربردی جهت رفت و آمد روزمره‌ی شما باشد. افراد زیادی هستند که تجربه‌ی استفاده از این وسیله را در اوقات فراغت و یا کارهای روزمره‌ی خود دارند. خیلی از افراد خواهان این هستند که اطلاعات دقیق‌تری در مورد این وسیله‌ی جذاب و مدرن کسب نمایند. تا با این وسیله‌ی جذاب بیشتر آشنایی پیدا کرده و در صورت امکان از آن در زندگی روزمره‌ی خود استفاده نمایند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

کاربردهای اسکیت برد برقیاسکیت برد برقی وسیله‌ای ست که استفاده از آن برای اکثر افراد می‌تواند خیلی راحت باشد. فقط کافی‌ست کاربر این وسیله با کمی تمرینات مداوم به یک فرد حرفه‌ای در استفاده از آن تبدیل شود. شما می‌توانید از این وسیله در رفت و آمدهای روزانه‌ خود استفاده نمایید. و یا اگر پیک هستید، جهت حمل و نقل روزانه‌ی بسته‌های محوله به خود از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این وسیله جهت صرف اوقات فراغت خود و یا فرزندان‌تان استفاده کنید. زیروسکوپ داخلی این وسیله به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی مسیر خم شدن شما تشخیص می‌دهد. پس محور حرکتی دستگاه در هر حالتی می‌تواند به خوبی تعیین مسیر کرده و شما را به سلامت به مقصد برساند. همچنین باتری‌های لیتیومی این نوع دستگاه تنها در یک ساعت و نیم شارژ شده و به می‌تواند مسافتی 15 الی 20 کیلومتری را طی کند.http\ www.pishgamanrc – skaite bord

اسکیت برد برقی

شیب قابل تحمل برای اسکیت برد برقی

برخی افراد این نگرانی را دارند که نتوانند از اسکیت برد الکتریکی خود در شیب نیز استفاده کنند.اما باید گفت که شما با خیال راحت می‌توانید از این وسیله در شیب نیز استفاده نمایید. دلیل این امر نیز استفاده از موتور قدرتمند الکترونیکی در طراحی و ساخت این وسیله می‌باشد. موتور استفاده شده در طراحی این وسیله به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند به راحتی کاربری با وزنی استاندارد را در شیب نیز حمل نماید. حداکثر شیبی که این وسیله قادر به بالا رفتن از آن می‌باشد، شیب 15 درجه می‌باشد. پس در شیب‌هایی با زاویه‌ی کمتر نیز با خیال راحت می‌توان از این وسیله استفاده کرد. همینطور که گفتیم این قابلیت به خاطر استفاده از موتور قدرتمند در طراحی و ساخت این وسیله می‌باشد. پس با خیالی راحت در شیب‌هایی کمتر از 15 درجه از وسیله می‌توانید استفاده کنید و بدون توقف به حرکت خود ادامه دهید.http\www.pishgamanrchttp://www.pishgamanrc.ir

وزن استاندارد قابل تحملاسکیت برد برقی نیز همانند دیگر وسایل حمل و نقل برای حرکتی بدون مشکل قادر به حمل وزنی استاندارد می‌باشد. این وزن استاندارد توسط طراحان و سازندگان این وسیله اعلام می‌شود. چرا که با تست‌ها و آزمایش‌هایی که در زمان طراحی انجام می‌دهند به عددی استاندارد می‌رسند. سازندگان جهت طراحی و ساخت بدنه و همچنین موتور دستگاه تا قبل از عرضه به بازار تست‌های فراوانی روی وسیله انجام می‌دهند. ماحصل این تست‌ها و آزمایش‌ها وسیله‌ای استاندارد و بهینه می‌باشد که رفت و آمدهای روزانه‌ی شما را تسریع می‌بخشد. به همین دلیل باید تا حداکثر وزنی که توسط سازندگان اعلام می‌شود بر روی وسیله سوار شود. به طور معمول این وسیله می‌تواند وزنی بین 5 کیلوگرم الی 100 کیلوگرم را حمل نماید. بازه‌ی وزنی اعلام شده نشان‌گر آن است که حداقل 90 درصد افراد جامعه قادر به استفاده از این وسیله می‌باشند.

اسکیت برد برقی

سخن آخراسکیت برد برقی به طور کلی جهت یک اسکیت برد سواری بدون دردسر و بهینه طراحی شده است. استفاده از این وسیله حمل و نقل علاوه بر بهینه بودن، بدون آلایندگی نیز می‌باشد. همچنین این وسیله به دلیل بی خطر بودنش می‌تواند وسیله‌ای جذاب برای نوجوانان باشد. چرا که علاوه بر آنکه می‌تواند موجب هیجان و سرگرمی نوجان شود، دغدغه‌ی ایمن بودن وسیله برای والدین نیز رفع شده است. کنترل این وسیله برای هر فردی راحت بوده و تنها کافی‌ست بر روی آن ایستاده و آن را به حرکت در آورید. همچنین به دلیل مقاومت لوازم به کار رفته در ساخت، این وسیله از مقاومت کافی در شرایط مختلف برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *