آموزش استفاده از اسکوتر برقی بلوتوثی

آموزش اسکوتر برقی بلوتوثی برای مبتدی‌ها استفاده از اسکوتر برقی بلوتوثی تجربه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد است. با استفاده از این وسیله می‌توان در پارک‌ها و مکان‌های خوش آب‌وهوا با سرعت قابل توجهی حرکت نمود و از نسیم خنک و منظره‌های زیبا لذت برد. هم‌چنین می‌توان برای طی‌نمودن مسیرهای کوتاه در مدت‌زمان کم نیز از اسکوتر برقی استفاده نمود.

آموزش استفاده از اسکوتر برقی بلوتوثی

اسکوتر برقی بلوتوثی به وسیله‌ای جذاب و پرطرفدار در میان ایرانیان تبدیل شده است. تقریبا تمام رده‌های سنی از این وسیله جالب و کاربردی استفاده می‌کنند. بسیاری از جوانان و نوجوان با استفاده از اسکوتر برقی به تفریح در پارک‌ها و اماکن عمومی می‌پردازند و عده‌ای نیز از آن به‌عنوان وسیله نقلیه برای مسافت‌های کوتاه استفاده می‌کنند.

اولین نمونه اسکوتر برقی سال 2014 در کشور چین ساخته شد. اسکوترها بلافاصله به‌عنوان یک وسیله نقلیه کم‌حجم و کم‌مصرف برای اهداف حمل‌ونقل و تفریح در آمریکا مورد استفاده عموم مردم قرار گرفتند. اسکوتر برقی بلوتوثی که مدل به‌روزشده این محصول است از امکانات زیادی برخوردار است و به‌صورت متعدد در سراسر دنیا و به‌ویژه ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه استفاده از اسکوتر جالب به‎نظر می‌رسد اما برای افراد مبتدی و آموزش ندیده سختی‌های زیادی دارد. در این مقاله به‌صورت ساده با نحوه استفاده درست از اسکوتر برقی بلوتوثی آشنا خواهید شد.

اهمیت آموزش صحیح اسکوتر برقی بلوتوثی

محبوبیت و استفاده گسترده از اسکوتر برقی بلوتوثی ضرورت آموزش استفاده صحیح از آن را توجیه می‌کند. این آموزش‌ها شامل ایستادن درست روی اسکوتر، حرکت‌نمودن و پیاده‌شدن صحیح از آن است. اسکوتر برقی بلوتوثی برخلاف اسکیت، نیازی به مربی و آموزش تخصصی ندارد و تنها رعایت یک سری قوانین و اصول ساده برای هدایت صحیح آن کافی است.

اولین تجربه استفاده از اسکوتر برقی بلوتوثی

مطالعه این مقاله از آن‌جهت حائز اهمیت است که همیشه اولین تجربه استفاده از هر وسیله‌ای بر رویکرد کلی ما نسبت به آن وسیله اثرگذار است. برای اولین تجربه سوارشدن اسکوتر برقی بلوتوثی می‌بایست مانند بالارفتن از پله بر روی دستگاه بایستید. البته انجام این عمل کمی دشوار است. اسکوتر برقی دارای سنسورهای تعیین زاویه نسبت به سطح افق است و تغییر زاویه موجب ارسال فرمان حرکت به موتور می‌شود. درنتیجه این نکته که پای خود را با زاویه درست روی دستگاه قرار دهید اهمیت زیادی دارد. قراردادن پا با زاویه نادرست موجب حرکت اسکوتر شده و اجازه نمی‌دهد که پای دیگر را روی دستگاه قرار دهید. البته این مشکل بیش‌تر برای افراد بزرگ‌سال قدبلند و با وزن بیش از 50 کیلوگرم اتفاق می‌افتد. افراد کوتاه‌قد و کم‌وزن نیازی به همین آموزش اولیه نیز ندارند و به‌راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

شما بزرگ‌سالان برای حل این مشکل و سوارشدن راحت بر اسکوتر برقی بلوتوثی می‌بایست روی یک سطح محکم و نسبتا بلند نشسته و پاهای خود را روی اسکوتر برقی آماده‌به‌کار قرار دهید. در این حالت آرامش خود را حفظ نموده و با میزان دقت حرکت‌های اسکوتر آشنا شوید. انجام این عمل موجب می‌شود تا با میزان دقت سنسورهای حرکتی اسکوتر به‌صورت ذهنی آشنا شوید و بتوانید زمانی که روی دستگاه می‌ایستید، حرکت‌های احتمالی را تخمین زده و تعادل خود را حفظ کنید.

حرکت با اسکوتر برقی بلوتوثی

پس از ایستادن روی اسکوتر برقی بلوتوثی باید آرامش خود را حفظ نموده و بدنتان را آزاد و راحت بگذارید. حالت ایستادن شما روی اسکوتر برقی نباید تفاوتی با ایستادن شما روی زمین داشته باشد. نکته بعدی این‌که هنگام ایستادن روی اسکوتر بدن خود را خم نکنید و صاف بایستید. به‌خاطر داشته باشید که هنگام حرکت با اسکوتر برقی بلوتوثی و احساس ناامنی، بلافاصله یکی از پاهایتان را از روی اسکوتر برداشته و از عقب روی زمین قرار دهید. توجه به این نکته موجب می‌شود که هنگام استفاده از اسکوتر دچار آسیب نشوید. پس از این‌که روی اسکوتر برقی بلوتوثی ایستادید و آماده حرکت شدید؛ کافی است به نقطه و محل مدنظر خود فکر کنید. خواهید دید که اسکوتر بلافاصله حرکت نموده و شما را به آن محل خواهد برد.

پیاده‌شدن از اسکوتر برقی بلوتوثی

برای توقف اسکوتر برقی بلوتوثی و پیاده‌شدن از آن کافی است همان‌طور که حرکت را آغاز نمودید، آن را متوقف کنید. برای پیاده‌شدن ابتدا یکی از پاهای خود را روی زمین گذاشته و وزن خود را به آن پا منتقل کنید و سپس پای بعدی را نیز از روی اسکوتر بردارید. به‌خاطر داشته باشید که هیچ‌گاه از روی اسکوتر برقی نپرید چون علاوه‌بر آسیب‌دیدن زانوها، ممکن است نتوانید تعادل خود را حفظ کنید و دچار آسیب جدی شوید.http://www.pishgamanrc.ir

قاعدتا کسب مهارت در استفاده از اسکوتر برقی نیاز به تمرین و تکرار دارد. اما استفاده از این وسیله کار راحتی است و در مدت‌زمان کمی موجب لذت و تفریح شما خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش اسکوتر از مد‌ل‌های متنوع ما دیدن نموده و به‌راحتی صاحب یک اسکوتر باکیفیت و عالی شوید.https://pishgamanrc.ir/category/scooter/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *